MichelRottgering.reismee.nl

MERRY X-MAS

Terwijl bij jullie de schaatsen uit het vet kunnen worden gehaald, blijf ik me onverminderd insmeren met factor 30. Niet dat ik de kou, de sneeuw en de regen mis, maar ben toch wel een beetje blij voor jullie, dat mis ik toch maar mooi. Hier daarentegen merk ik weinig tot niks van het hele kerstcircus, geen gezellige kerstverlichting, geen mooie versierde etalages en geen kerstboom... Volgend jaar dan maar weer.

De maand december begon heerlijk rustig, na 2 drukke maanden was het wel weer ff lekker om wat meer vrije tijd te hebben. Heb daar dus dankbaar gebruik van gemaakt, om een paar avonden de spelletjes kingsen en mexxen te doen, wat we hier ook wel een lowseason-actie noemen, want als er geen wind staat, dan maar drinken. Het seizoen nadert het einde, waardoor de wind minder stabiel is, en soms een paar dagen met wat minder wind. Nog steeds genoeg wind om te kiten, maar helaas ben ik zo verwend dat ik alleen ga kiten als de wind echt goed is. Nog steeds zijn dat genoeg dagen, maar het worden er wel steeds minder.

Op dit moment zitten we helemaal vol, met o.a. veel Duitsers en dit zijn veelal mensen die zich met het ontbijt helemaal vol eten, waardoor ze de rest van de dag weinig tot niks bestellen. Lekker rustig voor mij, maar niet heel erg gezellig. Nederlanders houden toch wat meer van gezelligheid, maken een praatje doen een drankje en letten niet op elke cent, terwijl het tegenovergestelde soms wordt beweerd.

Afgelopen maand dus niet hele spannende dingen gebeurd, maar gelukkig is de maand nog niet afgelopen, wachten dus rustig af. Zijn nog wel een keer met een deel van hotel naar Mucaripe gegaan, een grote discotheek in Fortaleza met o.a. Reinier en Onna. Tijdens het iets te uitbundig dansen stuikelde Reinier per ongeluk over mijn been, daar kon ik iets meer om lachen dan hij. Hij zou het er niet bij laten, een paar dagen later toen ik een schone boxer aandeed brandde ik ongeveer me kamer uit, oorzaak > een paar fijngemalen chillies die aan de binnenkant van me boxer zaten..oeiiiii daar kon ik iets minder hard om lachen, maaar nog steeds wel een btje.. De strijdbijl hebben we hierna neergelegd, zodat we niet weer voor onaangename verassingen komen te staan.

Ohjaa en tussendoor ook nog me kite in tweeën gecrasht..

Tot zover mijn hoogtepunten, of moet ik zeggen dieptepunten, in ieder geval merry x-mas!

Reacties

Reacties

bart M

Mooi man!
hoe vet wat je allemaal aan t doen bent, ijzers staan hier nog steeds in het vet en het regent.
Wel genoeg wind !
Tot in t nieuwe jaar!

De Kale Duitser

Schaatsen uit het vet, geweldig Mies! Een traan loopt over m'n wang van ontroering bij zoveel prachtige poëtische beschrijvingen... Voor de rest merk ik wel dat je daar ondertussen in de persoon van Reinier te maken hebt met een waardige tegenstander. Waarom nu al de strijdbijl begraven? Niet voordat je minimaal één keer de truc met de emmer vol water op de deur of de muizenval in de schoen hebt gedaan lijkt me...

Merry X-mas!

Lianne

Ha! Mexxen, daar was ik bij! Hoe is het verder in Cumbuco? Ik nu in Buenos Aires, mooie stad maar ja, geen strand.. Ga hier wel kiten op een rivier zodra er wind is, ben benieuwd...Verder is Floripa in zuiden v brazil zeker wel de moeite waard, goed voor golfsurfen als je wat variatie wilt. Doe Reinier etc de groetjes van me! En haal die lelijke foto van mij van je site! xx en fijne kerst nog

Clint

Miessie goed van je te horen maat.
Goede zaak als die mooie verhalen deze kant op blijven komen.
Ik hoop dat je ondanks het gemis van de familie, vriendin en vrienden een waardig kerstfeestje hebt kunnen vieren. Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Ballen!

Joris

mies koning! mexxen en kingsen als je thuis bent leg ik je driemannen uit, geniaal!!

het beste voor 2010

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!